OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online OASAP - Street Fashion Women's Clothing Online NWNA - Never gonna give you up

Never gonna give you up

Hej allihopa. Det var ett tag sedan jag loggade in här, men här är jag igen. Jag kommer fortsätta blogga här istället för tiden är kommen för Supernwna.com att läggas ner. Det var en hemsida som främst var kopplad till mitt Youtube-konto med samma namn, som jag skapade för ca 8 år sen! Denna bloggen kommer vara min dagliga samling /inspiration/ källa som ni är välkomna att ta del av.  
Jag har läst era meddelanden! Ni ska bara veta hur glad jag blev! Ni är inte bortglömda, även om bloggen egentligen till mestadels skapades och funnits för min egen skull för jag älskar att dokumentera allt. Mina läsare har underhållit mig säkert minst lika mycket. "Ey troru du e hjälte eller?"
Det är något med denna bloggen som jag tycker om väldigt mycket, har jag sagt det? Man vill liksom inte lämna den, i alla fall inte jag. 
 Allting känns lite nytt och annorlunda för mig bara för att jag har varit bortrest ett tag. Det ska bli kul att utforska alla hörn och naturen i Göteborg igen nu när jag är tillbaka. Än så länge har jag nästan bara varit på badhuset varenda dag. Jag älskar Hagabadet och Valhalla. Fler badställen finns la bara lite utanför Göteborg? Idag var jag för andra gången med på ett roligt vattengympa-pass på Valhalla med Gordana som även hade planerat en yoga+zumba-resa till Kroatien i September 2017. Mer information om det kommer senare jag lovar! På tal om Gggjjoourdanaa... Min kompis Jordan kommer till Sverige och hälsar på snart. Under aprilmånad kommer hon! Nästan alla mina kompisar bor eller har flyttat utomlands. En av mina bästa kompisar bor i Kina nu liksom..! Jag älskar besök. 
 
 
 

| |
Upp